SORU VE  CEVAPLAR

                                                          

İŞLEM BANK Fatura ödeme merkezi açmak isteyen bayi adaylarının aklına gelebilecek soruları ve cevaplar.

 

1) Fatura ödemeleri sonrası müşterilerime SMS gidecek mi ?

Cevap: Evet müşterinize ücretsiz SMS gidecek.

2) Fatura ödeyen müşterime makbuzu nasıl vereceğim ?

Cevap: Müşterilerinize işlem sonrası vereceğiniz makbuz firmamız tarafından ücretsiz sağlanır. Ayrıca makbuzu keseceğiniz Cihazda firmamız tarafından ücretsiz verilmektedir.

3) Kurumlarda yapılan değişiklerde ekstra ücret ödeyecekmiyim ?

Cevap: İŞLEMBANK müşterilerinden bakım veya güncelleme ücreti talep etmez.

4) Bazı firmalar bayiliğini ücretsiz vermektedir, neden posmatik güvence bedeli almaktadır ?

Cevap: İŞLEMBANK gizli ücretlendirmeler yapmayan şeffaf hizmet sunan bir kuruluştur, hesabınızdan raporlarınızı her an kontrol edebilirsiniz, Ayrıca İŞLEMBANK uzun vade de hizmetinin devamlılığının garantisini verir. Ücretsiz bayilik veren firmaların %99’u hesaplardan günlük olarak size fark ettirmeden küçük meblalar tırtıklayan firmalardır. Sizin bunu pekte fark etme şansınız yoktur.

5) İŞLEMBANK banka anlaşması var mıdır ?

Cevap: Evet banka anlaşmalı hizmet sunmaktayız. Mesai saati olmaksızın ödeme kabul etmekteyiz.

6) Faturalarım ne kadar sürede ödenir ?

Cevap: Faturalarınız bankada çok bir yoğunluk yoksa 3 dakika içinde online ödenir.

7) Müşterimin yeni faturası geldiğinde benim dükkan adımla mesaj gidecek mi ?

Cevap: Evet , müşteriniz faturasını daha önce sizden ödediyse, yeni faturası cıktıgında sızın dukkan adınızla fatura hatırlatması yapılıp, tekrardan ödemesini sizde yapması gerektiği hatırlatılır, bu şekilde müşteri sürekliliği sağlanmış olur.

 8) Kontör satabilecek miyim ?

Cevap: Evet, bütün operatörlerin kontörlerini ve paketlerini satabileceksiniz.

 9) Kontör kaç dakika da yüklenir ?

Cevap: 30 Saniye içinde müşterinizin hesabına yüklemesi yapılıp, sizin dükkan adınızla bilgilendirme sms’i gider.

10) Kontör iptallerinde müşteriyi aramakla zaman kaybediyoruz özel bir servisiniz var mı bunun için ?

Cevap: Evet, başarısız işlemde müşteriniz sms ile bilgilendirilir.

11) Vermiş olduğunuz cihaz arıza yaparsa ne yapacağım ?

Cevap: Firmamıza arızalı cihazı kargoya vermeden önce bizleri bilgilendirseniz bizde size yeni bir cihaz kargoya çıkartmış oluruz, bu sayede işleriniz aksamıyacaktır. Bunun için ek bir ücret ödemeniz gerekmez.

12) Diğer firmaları araştırırken nelere dikkat etmeliyim ?

Cevap: Ödemelerin banka anlaşması üzerinden yapılıp yapılmadığını sormanız gerekmekte, Ayrıca banka üzerinden müşteriye SMS ile bilgilendirmenin yapılıp yapılmadığını, Kaç yıllık firma olduğunu, güncelleme ücreti aidat v.b bahanelerle ücret alınıp alınmadığı, verilecek cihazların garantisi olup olmadığı, bölgenizde ödemesini kabul edeceğiniz kurumlarla anlaşmalı olup olmadığını ve hepsinden de önemlisi markanın bilinirliğini sorgulamanız menfaatinize olacaktır. Ayrıca firmamızdan da bu konuda fikir alabilirsiniz.

13) Taksitli Sanal Posa ihtiyacım var, Firmanız pos hizmeti sunmakta mıdır ?

Cevap: Evet, anlaşmalı kuruluşlarımız üzerinden 9 taksite kadar ödeme kabul edebilirsiniz.

14) Bayiliğinizi almaya karar verdim süreç nasıl işleyecek ?

Cevap: Öncelikli olarak web sitemizden yazılı başvurunuzu bizlere ulaştırmanız gerekmekte, sonrasında müşteri hizmetlerimiz sizleri arayıp mail adresinize sizden talep ettiğimiz evrak listesini iletip bunları bize kargo yapmanızı isteyecektir, Evraklarınız bizlere ulaştıktan sonra kısa bir onay sürecinden sonra bayi hesabınız oluşturulup cep telefonunuza sms ile bilgilendirmesi gelecektir, ürünlerinizde tedarikçi firmamıza sipariş verilip adresinize ulaştırılacaktır.